czwartek, 6 lipca 2017

Kaktusowy Pamiętnik

Witajcie Kochani! Macie czasem to uczucie, kiedy widzicie całkiem nowy produkt i dokładnie wiecie co z jego pomocą powstanie? Fajne to uczucie, prawda? To tak, jakby ktoś coś stworzył i wyprodukował na nasze życzenie! :) Kiedy zobaczyłam, że Mona ze Studio Forty zaprojektowała kaktusowe stemple - pomyślałam: będzie album! 

Szczęściara ze mnie, bo mam całe mnóstwo zdjęć kaktusów, które uwielbiam. W tym roku, przy okazji warsztatów w Hiszpanii, trochę pozwiedzałam i odpoczęłam w uroczym Calafell, które niesamowicie zaskoczyło mnie... ogromem kaktusów wszędzie! Olbrzymie jak dęby kaktusy na każdej niemal posesji - całkiem jak nasze rodzime jabłonki :) Poza posesjami - zwiędłe, zmarniałe kaktusy - jak przydrożne chwasty... Przeróżne gatunki, kształty, rozmiary... musiałam choć część z nich uwiecznić na zdjęciach. I już wiadomo o czym jest mój dzisiejszy album... :) To taki mój Kaktusowy Pamiętnik :) 

Poza stemplami Studio Forty - Good company, wykorzystałam tutaj także nowe wakacyjne naklejki Lato, lato i Nasze wakacje oraz bardzo uniwersalne Words, words, a także karty do pocket scrapbookingu (jako przekładki między stronami) z zestawów: Succulents i Fruits. Poza tym sięgnęłam także po fantastyczne, idealnie tu pasujące wykrojniki Sizzix Thinlits Die Set 6PK - Cacti.  Kształt albumu bardzo luźno miał nawiązywać do kształtu kaktusa, miałam na to kilka pomysłów ale ostatecznie pozostałam przy tekturowym kaktusie, oklejonym papierem akwarelowym i pomalowanym na zielono, następnie naklejonym na okładkę...














I to już wszystko na dziś, mam nadzieję, że tydzień upływa Wam twórczo i pogodnie! 

7 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Beautiful album!

Ульяна и Полина pisze...

Красота!!!

Kasia /Papierowe hobby/ pisze...

Cóż za nietypowy pomysł na album :) Fantastyczny, wygląda apetycznie wręcz ;)

Chimera pisze...

Wooow, świetny jest i te kolory ♥

Oliwiaen pisze...

Bardzo oryginalny temat albumu :))) A wykonanie - jak zawsze pierwsza klasa, nic tylko siąść i się inspirować!

Agata Baran pisze...

Haha, dobre:)

harada57 pisze...

thanks


บาคาร่า

LinkWithin

.